Tuesday, March 29, 2011

D' Tokio Boy

Yo! Hye Jungs! XD

Ari ni aku nk citer skit pasal sowg umat manusia nih...
Dis 'minah' actually a guy...hhahaha..mse mule2 aku bru nk berjinak2 ngn band ni yakni band Tokio Hotel! (teriak mcm nmpk antu..ngaha) Mse mule2 tu aku mati2 la la ingatkan si mamat yg bernama Bill Kaulitz ni pompuan...pergghhh! cantek kot rupe die..tp skali LALAKI la (lelaki lam bhs filipina) Ceit! pttla tiap2 kali aku tgk gmbr die cam ade yg xkene je kat body die~ -.-" (oopss)Bill nih ade kembar nme Tom Kaulitz tp si Tom (n Jerry :P) nih nmpkla gaya laki die en..

Neway, aku still minat band Tokio Hotel nih smpi skng...lgu2 die mmg best ah...Lagu peberet aku lagu 'Monsoon' both in english n german..dlu siap hapal kot lagu bhs german die uwh..tp lame2 lupe suda..hahaha...
Tapi aku sedikit kaciwa la sbb si Bill 2 bkn pompuan..ingat nk g minang anak si Kaulitz 2.. (konon je la..) hahahaha..


ni ha mamat Bill uwh...cantek kannn?? but as laki2 mmg ade sumthing missing ah kan..hahaha..

wokey ah...2je aku nk mepek ari ni...see kowg next kali keyh.. :D
PAPAI!!!

No comments:

Post a Comment